10 Kasım 2018 Cumartesi

Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba *_*


Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!!

Çok uzun zamandır buralarda değildim. Yoğunluğum sebebiyle fazla kitap okumadım ama elimden geldiğince, boş vaktim oldukça bir şeyler okumaya çalıştım. Uzun yorumlara yer vereceğim kitapların, ancak şimdi kısa kısa neler okumuşum, sevmiş miyim, sevmemiş miyim birlikte bakalım.


The Originals Düşüş - Julie Plec (4 Puan): Serinin dizisini izlemedim, kitaptan gidiyorum. Beğendiğim bir seri, son kitabı da okuyup bitirsem iyi olacak :p


Unutulmaz Gece - Teresa Medeiros (4 Puan): Teresa sevdiğim tarihi aşk yazarlarından biri. Okurken hep bir şeylerin eksik olduğunu hissettim ancak yine de kendi içinde güzel bir kitap.




Aşkın Peşinde - Susan Mallery (5 Paun): Dana kalp Garth der susarım :p




Ölüler Ölüsü (5 Paun), Yılın Ölüsü - Charlaine Harris(5 Paun): Güneyli vampir serisini seviyorum. Dizisini seyretmeden kitaplardan gidiyorum. Devam edeceğim bir seri ve ayrıca I hate Bill -_-


Zevk ve Acı (4 Paun), Yaralar ve İzler - Karina Halle (5 Paun): Gerçekten güzel bir seri. Hak ettiği yerde olmadığını düşünüyorum. Sevdiğim karakterler, güzel bir kurgu. Okuyucu olarak başka ne isteyebilirim ki :D


Illiminae - Amie Kaufman (3 Puan): Herkesin çok sevdiği ama benim bir türlü sevemediğim kitap. Kitabın kesinlikle çizimleri, içi, yazıları harika ama iş kurguya geldiğinde sevemedim. Ben daha yetişkin bilimkurgu bekliyordum. Belki bu da etki etmiş olabilir.


Test (4 Puan), Test 2 Akademi (5 Puan), Test 3 Mezun - Joelle Charbonneau (3 Puan): Bu seri hakkında Açlık Oyunları benzeri olduğunu bir yerde okuyunca, ilk kitabı okuyayım dedim.  Çünkü Açlık Oyunları kalp ben :D Veee seriye bayıldım, son kitap hariç -_-


Yarın ve Daima (4 Puan), Son Sevgili - Nora Roberts (4 Puan): Ahh Nora Roberts en sevdiğim yazarlardan biri. Günümüz aşk romanlarını ve özellikle seri olanları çok seviyorum. Klasik ama güzel bir Nora serisi.


Yıldırım Nikah - Cathy Maxwell (4 Puan):  Eksikleri olan bir kitaptı. Erkek karakteri pek sevemedim ama kadın karakter çok tatlıydı. Güzel bir seri başlangıcı olmuş. Devam edeceğim.


Evlilik Oyunu - Victoria Alexander (4 Puan): Çok eğlenceli bir kitaptı. Okurken kahkahalar attığım doğrudur. :D


Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor (5 Puan): Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaptı. Hatta neden daha önce okumadığıma dair pişmanlık duyuyorum.

Okuduğum kitaplar bu şekildeydi. Ayrıntılı yorumlarda görüşmek üzere!!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.


Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


8 yorum:

  1. The Originals dışındaki kitapları okumamış olduğum için kendimi biraz tuhaf hissettim. :) The Originals'ın kitabını sevdiysen diziyi daha çok seversin bence. Ben çok sevdim :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun okumak istiyorsan zamanla okursun :) Diziye bir şans vermeyi düşünebilirim :)

      Sil
  2. Merhaba, yoktunuz falan ama boş durmamışsınız maşallah 😃 Bakalım bu kitapların detaylı incelemesinde bizleri neler bekliyor 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, elimden geldiğince okudum :) En kısa zamanda yorumlar gelecek :)

      Sil
  3. Uzun bir aradan sonra yazılarını görmek çok güzel :) Umarım bu yazıların devamı da gelir **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu okumak da çok güzel :) Gelecek inşallah :)

      Sil
  4. Tekrardan hoşgeldin canım :* Ayrıntıları merakla bekliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim :) Güzel yorumlar bizi bekliyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...