5 Mart 2016 Cumartesi

The Devil's #1: Şeytanın Stajyeri - Donna Hosie



Kitap Adı: Şeytanın Stajyeri
Kitabın Orijinal Adı: The Devil's İntern
Yazar Adı: Donna Hosie
Seri Adı: The Devil's
Seri Sıralaması: 1/3
Türü: Fantastik, Genç-Yetişkin
Yayınevi: Novella Dinamik
Sayfa Sayısı: 352
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 3/5


Arka Kapak Yazısı: Her şeytan Cehennem'den çıkmak ister. Peki ya gerçekten bir yol varsa?..

Zamansız ve pek de kahramanca olmayan ölümünden sonra, Mitchell Johnson kendini Cehennem'de Şeytan'ın stajyeri olarak oradan oraya koştururken bulur. Vakitsiz ölümünü bir an aklından çıkaramayan Mitchell'a, efsanelerde bahsedilen bir zaman makinesi tekrar dünyaya dönebilme şansı verir.

Bu planı gerçekleştirebilmek için, her ne kadar onları riske atmak istemese de, arkadaşlarına ihtiyaç duymaktadır. Her gencin kendi ölüm zamanlarına dönmek için farklı sebepleri vardır. İçlerinden biri Cehennem'in korkunç yaratıklarının dikkatini çektiğinde, kendilerini ölümcül bir çıkmazın içinde bulurlar. Düştükleri bu karanlıktan kaçış yolunu bulabilecekler midir?

Yorumum: Şeytanın Stajyeri, konu itibariyle dikkatimi çeken bir kitaptı. Ne zamandır da aklımdaydı. Evilin Dünyası canım v’m Kübram kitaba başlayınca ben de bir okuyayım dedim.

Kitap kurgusal olarak güzel ve yazarın dili bakımından da akıcıydı. Ama okurken ben daha fazla şey bekledim. Genç-Yetişkin okuyuculara yönelik bir kitap olduğu için yer yer bana çok basit geldi. Kolayca üstesinden gelinen ve çabuk geçilen olaylar hoşuma gitmedi. Sanki hızlandırılmış bir kitap gibiydi. Bir de birkaç yerde mantık hatası vardı -_-

“Nasıl öldün?”
Yalan söylemeyi düşünemeyecek kadar şoktaydım. Bu yüzden doğruyu söyledim.
“Ben… bana otobüs çarptı,” dedim.
Büyük hata. Çok büyük. Cehennemde birinci kural: Ölümünüz boktansa, kimseye bundan bahsetmeyin. Yoksa sonsuza kadar sizinle dalga geçerler ve sonsuzluk uzun bir süredir.

Mitchell, dört sene önce ölmüş ve şu anda Şeytanın Stajyeri olan biridir. Bir gün Cehennemden kaçmanın bir yolu olduğunu öğrenir ve bunu kullanmak için hiç vakit kaybetmez. Arkadaşları ile beraber Cehennemden kaçarak, kendi ölüm zamanlarına giderler. Önlerinde iki seçenek vardır. Ya burada kendi ölümlerini durduracaklardır ya da hiçbir şey yapmadan izleyeceklerdir.

The Devil’s Seri Sıralaması
1.      Şeytanın Stajyeri (The Devil’s İntern)
2.      The Devil’s Dreamcatcher
3.      The Devil’s Banshee

Seriye devam edip, etmeyeceğime henüz karar vermedim. Belki de ilerledikçe güzelleşen serilerdendir. Bir şans daha verebilirim. 

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

3 yorum:

  1. Ooo ismi ne havalıymış :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap yorumlarini begenerek okudum her kitabi spoiler vermeden cok guzel bir sekilde aciklamissin bende yeni blok actim kitap okumayi cok fazla seviyorum eger bir goz atmak istersen elestrilerini dusuncelerini duymaktan cok mutlu olurum bol okumali gunler diliyorum 😊 http://frambuazlikitap.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumun için teşekkür ederim :) Bloguna bakacağım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...