4 Mart 2015 Çarşamba

Fikri Mühim - Nestle Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması Deneyimi



Herkese merhaba!!

Bazı zamanlar ürün deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum ama kitap blogu olduğum için kendimi tutuyorum :p

Daha önceden Fikri Mühim’i duymuştum, üye olmuş ve birçok anketine katılmıştım. Bu kez denemem için Nescafe yeni köpüklü kahve kreması göndermişler. Ben sadece süt tozu gelecek sanırken bir de paketin içinden kahve çıktı. Özellikle kutuya bayıldım. *_*


Ürün denememe gelince, Nescafe ürünlerini severek kullandığım bir firma. Bol köpüklü kahve reklamlarını gördüğümde denemek istedim. Kahveyi ilk yaptığımda (üçüncü denememden sonra yazıyorum) beklediğim gibi bir köpük oluşmadı fincanda. İkincisinde köpük kremasını biraz fazla koydum, üçüncüde daha fazla koydum ama bu kez de tadında değişiklik oldu. 

Kahvenize 3 tatlı kaşığı köüklü kahve kremasından ekliyorsunuz. Kalorisi de çok az 32 kalori. 

Kahveyi sevdim, tadı güzel ama köpük bakımından beklediğim gibi değildi. 


Teşekkürler Nescafe, teşekkürler Fikri Mühim!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...