27 Ocak 2015 Salı

Beautiful Bastard #2: Harika Yabancı - Christina Lauren



Kitap Adı: Harika Yabancı
Kitabın Orijinal Adı: Beautiful Stranger
Yazar Adı: Christina Lauren
Seri Adı: Beautiful Bastard
Seri Sıralaması: 2/4 + 4 novella
Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 328
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 5/5


Arka Kapak Yazısı: Bir İlişkide Sıfıra Vurmak Kolaydır Sonsuzluğa Erişmekse Denklemi Çözecek Dâhi Bir Yürek İster.

SEVGİ - SADAKAT = 0
AŞK / İHANET = 0
TUTKU + (GÜVEN + SADAKAT)² x SEVGİ = SONSUZLUK

Ben Sara. Altı yıllık bir ilişkinin ardından kalbime ördüğüm duvarla New York'ta yeni bir hayata başlamaya karar verdim. İnsanın kalbindeki kırık ne kadar derindeyse duvarları da o kadar kalın olur ya hani, ben de kocaman bir duvarla geldim bu şehre. Sonra bir yabancıyla tanıştım. Harika Yabancı. O da duvarını getirip tam benimkinin karşısına koydu ve o duvarlar birbirine çarpa çarpa kırıldı. Çırılçıplak kaldık. Aşk işte… Söylediğinin tersini yapan yaramaz bir çocuk gibi; gel dediğinde kaçan, git dediğinde karşına çıkan.

Ben Max. Gerçi onlar bana playboy diyorlar. Ancak çelişkiler kraliçesi yabancımla tanıştığım gün her şey değişti. Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı bana. Aşk bu sanırım… hangimizin daha ürkek olduğunu bilemediğim bir kuş gibi avuçlarımda.

"Christina Lauren'in kitaplarının en sevdiğim yanı içinde mizah barındırması. Alev alev seksi sahneler ve en sempatik 'seni seviyorum'lar da cabası."
-BooksSheReads.com-

Yorumum: Serinin ilk kitabı Harika Piç’i çok sevmiştim hatta seriyi diğer kitaplardan ayrı bir yere koymuştum. İkinci kitap Harika Yabancı’yı ise daha bir sevdim. Sanırım bu romanı daha çok sevmemin sebebi karakterleri ile beraber kurgunun ilk kitaptan farklı olmasıydı.

Bazı seri kitapları okurken aklımdan, “Yazar evet seri yapmış ama bu kitaplar birbirinin aynısı. Yaşanan, kurgu, olaylar… Şimdi ne gerek vardı seriye,” gibi cümleler geçer. Ama Beautiful Bastard’da asla böyle hissetmedim. Öncelikle karakter yapıları çok farklı, olaylar çok farklı ve iki kişi arasındaki çekimin ya da tutkunun anlatış şekli çok farklı. 


İlk çiftimiz Bennet ve Chloe’i  ve üçüncü kitap olan Harika Çapkın’ın ana erkek karakteri olan Will’i bu kitapta çokça görüyoruz. Birilerinin mutluluğunu okurken, diğer çifte ne olacağını merak etmek ya da devam kitabının karakterlerini görmek seri sürekliliği açısından hoş bir ayrıntı olmuş. Bu tarz seri mantığını seviyorum. 

Sara, beş yıllık ilişkisini ardında bırakarak başka bir yere taşınmış işinde başarılı bir kadındır. Max, ise şehrin en hızlı playboyu. İkisi birbirine deli olmasına rağmen Sara bir ilişki istememektedir. Max, paparazzileri peşinde koşturan ünlü bir çapkın olduğu için de haftada bir gün farklı yerlerde buluşup sadece cinsel birliktelik yaşamaktadırlar. 

Max için Sara diğer kadınlardan çok farklıdır. Güzel, akıllı, seksi ve her haliyle genç adamı deli eden bir kadındır. Sara için Max ise yakışıklı, işinde başarılı bir adamdır ama genç kadının içinde güven duygusunun olmaması onun geri durmasına neden olmaktadır. 

Sonrası mı? Olaylar, olaylar… :p

Beautiful  Bastard Seri Sıralaması
1.      Harika Piç (Beautiful Bastard) -  Bennet ve Chloe
2.      Harika Yabancı (Beautiful Stranger) – Max ve Sara
3.      Harika Çapkın (Beautiful Player) – Will ve Hannah
4.      Beautiful Secret

Novellalar
1,5. Beautiful Bitch
2,5. Beautiful Bombshell
3,5. Beautiful Beginning
3,6. Beautiful Beloved

Keşke novellalar da çıksa diye düşünüyorum. Belli mi olur? Belki bir umut… p

Küçük bir dipnot belirteyim seri kesinlikle yetişkinlere yönelik. Okuyacak olanlar bunu dikkate alsın derim. En kısa zamanda Harika Çapkın kitabını almak ve okumak istiyorum!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

2 yorum:

  1. Bu kitabı okuma fırsatım da oldu sonunda serinin ilk kitabının basma kalıp aynısı değildi ve yazara daha bi hayran oldum :)
    Harika çapkın'ı hemen ele geçirmeliyim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarın farklı yazmasını sevdim. Sonuçta bilinen bir hikaye ve seri ama ilk kitaba göre farklı bir kurgusu ve anlatımı var. :D

      Vakit bulsam ben de Harika Çapkın'ı okuyacağım *_*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...