30 Kasım 2012 Cuma

The Rinucci Brothers Serisi: Yaz Evi-Lucy Gordon



Kitap Adı: Yaz Evi
Kitabın Orijinal Adı: Wife and Mother Forever
Yazar Adı: Lucy Gordon
Seri Adı: The Rinucci Brothers Serisi
Seri Sıralaması: 1/6
Türü: Günümüz Aşk, Dram, Aile
Yayınevi: HarlequinYayınları
Sayfa Sayısı: 128
Çıkış Tarihi: 2007
Puanım: 7/10


Kapak Yazısı: Evie Wharton özgür ruhlu bir öğretmen. Sorunlu öğrencisi Mark’ın babası Justin Dane ise Evie’nin tam tersi bir karakterde milyoner ve bekar bir baba. Evie, Justin’e oğlunun sorunları için yardım etmek için uğraşırken, aslında Justin’in acı dolu geçmişi yüzünden yardıma ihtiyacı olduğunu fark eder... 
Yorumum: E-book olarak okuduğum bir kitaptı. Aslında e-book okumayı çok sevmem ama bir arkadaşımla bu tür kitaplar hakkında konuştuktan sonra bir zamanlar heveslenip indirdiğim kitaplara göz gezdirmeye başladım ve bu kitabı okumaya karar verdim.

İtalyan karakterlerin olduğu romanları çok severim. Bu romana da İtalyan romanı olarak düşünerek başladım ama daha çok İngiltere’de geçti. 

Evie, gerek iş yaşamı gerekse özel hayatında hiçbir şeye bağlanmak istemeyen bir kadındır. Her zaman özgür ruhlu ve canı ne isterse onu yapan bir kadın olmuştur. Jason, öğrencisi Mark’ın babasıdır ve iki erkeğinde sorunları vardır. Evie ikisine yardım etmeye karar verir ve hikayemiz başlar. 

Kitabı, bazı yerlerde Jason’a gıcık olsam da beğendim. Aile bağlarının ön planda tutulduğu, çok duygusal bir kitaptı. Jason’ın başından geçenleri okuduğunuz zaman adamın neden bu kadar soğuk ve acımasız olduğunu anlıyorsunuz. Hatta ona hak bile veriyorsunuz.

Kitaptan bir alıntı:
Evie, “Mark’ı yolda ve buradan oldukça uzakta buldum ve oğlunuzu alıp binanıza getirdim.”
Jason, “Dışarıda duran motor bisikletle mi yaptın bunu?”
“Hayır, ben o aleti kullandım, o da peşimden koştu.”

Serinin diğer kitapları:
1.      Yaz Evi: Evie ve Jason Dane
2.      Her Italıan Boss's Agenda - Olympia Lincoln ve Primo Rinucci
3.      Avukatın Sırrı: Minnie Pepino ve Luke Rinucci
4.      Sonsuza Kadar: Della Hadley ve Carlo Rinucci
5.      Akdeniz Gelini: Ruggiero Rinucci ve Polly Hanson
6.      Görmeden de Olur: Frencecco Rinucci ve Cella Ryland

Serinin diğer kitaplarını da okumaya karar verdim. İkinci kitap daha çevrilmemiş, üçü de bulamadım, dörtten devam edeceğim.

E-book kitaplar hakkındaki son kararım; gözleri yormamak ve kafa dağıtmak için zaman zaman iki-üç bölüm okunabilir.

Herkese keyifli okumalar!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...